MiniMaxine

utorak, 15.05.2007.

Tko zna - zna, tko može - može...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Napokon se mogu pohvaliti da sam sama lijepila mačku na blog smijeh!

Dobro, hajde, ne baš sama sama.....šaptalo mi je sa strane. Na momente i malo jačim baritonom, ali eto...rolleyes

Dakle, ja znam, a Tonka.......ma pogledajte je samo.

Ta očito i zna i može, tko sam ja da joj smetam. Stekla je mnoge obožavatelje, a možda i prvu blog-prijateljicu.

Naš suživot je, dakle, savršen kiss.

Eto, i mašemo vam zajedno!

wave

wave

wave


- 21:30 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.