MiniMaxine

nedjelja, 05.08.2007.

Nešto sasvim osobno: Knin, 5. kolovoz 1995. - vremeplov

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Dobro došli u moj vremeplov.

Danas vas vodim u nešto sasvim osobno.

Neke od vas vidjela sam uživo, s nekima se čujem telefonom i tipkam SMS porukice, neki susreti se još dogovaraju, a sa mnogima od vas zbližila sam se preko maila i chata. Način prenošenja dobrih vibracija zaista nije presudan, važan je sadržaj.

O meni ste saznali puno toga, postovi i komentari govore dovoljno, a one karike koje nedostaju lako ćemo dodati zajedno.

Danas vam dodajem još jednu, sjećanje iz mog osobnog albuma.

Praznik je, Dan pobjede i domovinske zahvalnosti, a ujedno i 12. obljetnica obilježavanja akcije "Oluja" u Kninu.

Moj vremeplov vodi vas točno tamo.

Tog 5. kolovoza 1995. godine na jarbolu kninske tvrđave zavijorila je hrvatska zastava.

Hrvatska glazbena unija uključila se u svečanost proslave oslobođenja Knina, i naravno da je i naša riječka delegacija sudjelovala u glazbenom dijelu programa. Ne, nisam pjevala, tada se još nisam amaterski bavila pjevanjem kao sada, ali moje riječi pjevali su drugi. Pacifist sam po defaultu, a moj izbor je ljubav, a ne rat.

Međutim, ponekad ljubav nije dovoljna.

Pjesmom protiv mržnje...možda vam zvuči naivno, ali tako je bilo.

Svatko se brani kako najbolje zna i umije, ovo je bio i ostao moj izbor.

Svi se sjećamo gdje smo bili u tim olujnim vremenima, sjećanja su bolna i teška, ali od njih niti možemo, niti znamo pobjeći.

Noću, iza zatvorenih očiju, prolaze tamne slike i misli.

Danju gledajmo u sunce.

Slike koje želim podijeliti s vama su dnevne i osobne.

Ja sam najveselija pesimistica na svijetu i takva nastojim ostati, mada to nije urođeni dar nego nešto za što se često trebam izboriti, kako sama sa sobom tako i s ostatkom nerazumnog svijeta.

Slike su stare, nisu digitalne, ali ipak su najpouzdanije gorivo za ovaj vremeplov.

Otvaram vam svoj album sjećanja.

Photobucket

U Šibeniku, čekajući polazak autobusa za Knin


Photobucket

Kamene skaline...



Photobucket

...vode do vrha kninske tvrđave.


Photobucket

Dio riječke podružnice HGU na tvrđavi...


Photobucket

...pod zastavom. Da, onom zastavom hrvatska.



Photobucket

Jedina slika s koncerta, na žalost...mjere osiguranja bile su jače od namjere.


Photobucket

Ibrica Jusić plus pas, kako i sam kaže u jednoj pjesmi.


Photobucket

Može se i bez minica i bez štiklica i bez trunke šminke, ali bez smiješka ne wink.


Naša pjesma nadjačala je zloslutnu grmljavinu okolnih brda.


Po izboru vaše DJ/VJ MM, za vas danas - nešto sasvim osobno:




Ne žalite mi se na kvalitetu snimke, ovo je ipak samo vremeplov smijeh!


Za kraj, nešto što nema direktne veze s ovim postom, ali itekako ima veze sa pojmovima kao što su pravo, pravda, jednakost, zakon, ljudskost, solidarnost...

Preuzimam štafetu od Zitte:

PODRŠKA
OVIM PUTEM IZRAŽAVAM PODRŠKU PROSVJEDNICIMA NA ZAGREBAČKOM JANKOMIRU.

Štafetu predajem svima koji dolaze na ovaj blog,


wave


- 01:47 - Komentari (52) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.